19 december 2014

Gemivraag cliënten helpdesk

Bij de Gemiva-SVG groep is de Gemivraag cliënten helpdesk van start gegaan. Clienten helpen daar allerlei soorten vragen te beantwoorden van andere cliënten.

Via een speciale afgeschermde website, kunnen cliënten vragen stellen via beeldbellen, chat, email of telefoon. De helpdesk helpt clienten naar het zoeken van een antwoord op hun vraag.

De site heeft de volgende technische mogelijkheden:

  • Eenvoudig beeldbellen via hun browser,
  • Apart gebouwde chatfunctie,
  • Aanmaken van account en persoonlijk profiel,
  • Contact zoeken met andere cliënten.

Gemivraag App

Om de site nog toegankelijker te maken voor de deelnemers van de Gemiva-SVG groep, heeft mbWebExperience een Gemivraag App ontwikkeld:

  • Voor Apple (IOS) en Android,
  • Beschikbaar in Google Play en Apple’s App store
  • Beeldbellen via tablet of Iphone (alleen IOS),
  • Profiel bijhouden,
  • Chatten,
  • Berichten sturen naar de helpdesk.

gemivraag 2

De helpdesk van Gemivraag is gevestigd in het hoofdkantoor van Gemiva in Gouda. Cliënten bemannen in wisselende diensten te helpdesk en maken goed gebruik van elkaars kwaliteiten. De helpdesk is officieel geopend op 10 juli 2013! Gemivraag is een idee van cliënten en medewerkers van de Gemiva-SVG Groep. In 2012 wonnen de initiatiefnemers de JPG Artsprijs, een interne zorgvernieuwingsprijs van Gemiva.

 

Geef een reactie